REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje zawarte w regulaminie
§ 2 Kontakt ze sprzedawcą
§ 3 Wymagania techniczne
§ 4 Zakupy w sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy i zwroty towaru
§ 8 Reklamacje
§ 9 Dane osobowe
§ 1 DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej www.marigoldbizuteria.pl umożliwiający złożenie zamówienia
Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Sklepie
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.marigoldbizuteria.pl
Sprzedawca – Monika Trzaska, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MARIGOLD Monika Trzaska wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. gen. Władysława Sikorskiego 60A/7, 11-400 Kętrzyn, NIP:8451889037, REGON: 281449529
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
1. Adres pocztowy: ul. gen. Władysława Sikorskiego 60A/7. 11-400 Kętrzyn
2. Adres e-mail: sklep@marigoldbizuteria.pl
3. Telefon: 794 618 658
§ 3 WYMAGANIA TECHNICZNE
Dla prawidłowego funkcjonowania sklepu niezbędne jest:
1. Urządzenie z dostępem do Internetu
2. Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies
3. Aktywne konto e-mail
4. Telefon komórkowy lub stacjonarny
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
1. Ceny towarów widoczne w sklepie są całkowitymi cenami za towar i zawierają podatek VAT.
2. Na całkowitą wartość zamówienia składają się: cena towaru oraz koszty dostawy towaru.
3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka, a następnie wybrać z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru i metodę płatności za zamówienie oraz podać dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
4. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
5. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
§ 5 PŁATNOŚCI
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
• płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy
Numer rachunku do wpłat: 06 1240 5774 1111 0011 0898 8308 (Bank Pekao S.A.)
MARIGOLD Monika Trzaska, ul. gen. Władysława Sikorskiego 60A/7, 11-400 Kętrzyn.
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
• płatność za pośrednictwem elektronicznego serwisu płatności Tpay (szybki przelew, BLIK)
• płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem
2. Kupujący zobowiązany jest do opłacenia złożonego zamówienia w terminie 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
2. Czas kompletowania zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych.
3. Na termin dostawy składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostawy przez przewoźnika (Poczta Polska, InPost).,
4. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
5. Dostawa realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej InPost.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWROTY TOWARU
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem pkt 11 niniejszego paragrafu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dnia od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru.
3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie Sklepu.
5. W razie odstąpienia od umowy Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy wraz z załączonym paragonem niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
6. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: MARIGOLD, ul. gen. Władysława Sikorskiego 60A/7, 11-400 Kętrzyn.
7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.
8. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Sprzedawca dokonuje zwrotu kosztu dostawy przy zwrocie całości zamówienia. Przy zwrocie części produktów z zamówienia koszt dostawy nie jest zwracany
9. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
10. Konsument odstępujący od umowy sprzedaży ponosi jedynie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy.
11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
12. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje zarówno Konsumentowi,jak i Sprzedawcy, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w ściśle określonym terminie.
§ 8 REKLAMACJE
1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne.
2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
• Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
• Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
• Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
• Żądać usunięcia wady
3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza reklamacji dostępnego na stronie Sklepu.
5. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego produktu do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego produktu na adres: MARIGOLD, ul. gen. Władysława Sikorskiego 60A/7, 11-400 Kętrzyn
6. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie 14 dni od zgłoszenia.
7. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany produktu na wolny od wad.
§ 9 DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.